lørdag 24. mars 2012

For en gangs skyld har jeg en god grunn til å ikke skrive, kjære blogglesere. Bloggen ligger nemlig for døden. Kommentarfeltet virker aldri på min PC og stadig sjeldnere på andres, og hva verre er: selve innleggsskrivingen fusker også.

Jeg har planer om å benytte anledningen til å endre profil, nettadresse og kanskje til og med bloggleverandør - men det må selvsagt overveies grundig og over lang tid. Kanskje gjenoppstår bloggen i ny og voksen utgave, mens jeg er i ferd med å forlate studenttilværelsen. Det passer jo fint?

3 kommentarer:

  1. Eg vonar i alle fall at du held fram med å dela skrivne tankar med oss, anten med jamne eller ujamne millomrom, for det er ei njoting å lesa (rikt innhald, glupt, underfundig, lunt, gildt utskorne setningar - ei frygd for auga, osb. osb.)

    SvarSlett
  2. Eg seier som Kristin. Om denne bloggen døyr vonar eg den får ein føniks-fødsel om kort tid.

    SvarSlett
  3. Jeg sier som Kristin og Steffen. Bli en føniks.

    SvarSlett