lørdag 29. oktober 2011

PHD Comics

Hei, folkens!

Jeg har funnet tegneserien om og for meg (og minst fire av dere fem som leser bloggen min fast): PHD Comics. Hovedpersonene er veldig nerdete masterstudenter som vurderer å bli ph.d.-stipendiater. Jeg for min del kjente meg igjen i veldig mange beskrivelser av universitetslivet, til tross for at de fleste hovedpersonene er ingeniørstudenter (nerdethet er muligens universelt). Her er noen få eksempler, resten kan dere se selv på phdcomics.com.


Masterveiledninger og de siste to årenes ferier oppsummert.
For ikke å snakke om den økonomiske situasjonen.
Og den potensielle fremtiden.


(Dette er selvsagt nok et resultat av prokrastineringen jeg egentlig ikke har tid til. Fristen for søknadslevering er i morgen.)

2 kommentarer:

  1. Å, desse var søte! (du kan godt kritisera ordvalet mitt her, men det var noko lunt og trøystande ved dei, difor søt)

    SvarSlett
  2. Den tegneserien hadde jeg glemt! Fulgte ihuga med på den før, for flere år siden. Artig å se den igjen.

    SvarSlett