tirsdag 4. oktober 2011

Universitetsbiblioteket

I dag har jeg vært på et seminar om forskningsprosjektet "Mainnan i buret". Mer om det i en senere post.

Da jeg kom hjem, hadde jeg fått post. En tjukk konvolutt fra NTNU (litt skrekkinngytende). Inni var det en solid bunke papirer og et ark øverst der det stod: "Gratiskopi." Gjest Baardsen. Romantisk Fortælling (1886) viser seg nemlig å ikke være til utlån, og derfor har en Gunnerus-ansatt laget en veldig pen og pyntelig fotokopi av absolutt hele boken til meg. Gratis! Og sendt den i posten!

Og det er fårikål til middag.

Og på seminaret fikk jeg gratis lunsj.

Dette er en veldig god dag.

3 kommentarer:

  1. Som dei sagde i den kjende komedien (ein av deim med Jim Carrey i hovudrolla): BE-A-UTIFUL!

    SvarSlett
  2. Woah, det er jo helt fabelaktig!

    SvarSlett
  3. Eg er avundsjuk på fårikålen, og merkjer at eg er svært spent på å høyra om desse mennene i bur.

    SvarSlett